top of page

Lu Magazine

  • lunewschool

עיצוב חי יוצר בית // אסטרטגיה קריאייטיבית ושפה גרפית למותג VAZA של שירה לאור

עודכן: 21 בדצמ׳ 2023


לעיצוב יש תפקיד חי במרחב שאנחנו קוראים לו בית. עיסוק בקראפט ועבודה עם הידיים עוזרת לפתח את הקשר שבינך לבין החומר לבין עצמך.


זה הסיפור על VAZA, המותג החדש של המעצבת שירה לאור שעשה לאחרונה ביחד איתה ׳עליה׳ או חזרה הביתה מקליפורניה לישראל וזכינו ללוות אותו משלב האסטרטגיה הקריאייטיבית ועד ליצירת שפת המותג הויזואלית.



שירה היא מעצבת, יוצרת, מרצה וחוקרת חינוך. רוקמת ופורמת כל יום מחדש בסטודיו שלה את הקשר שבין עיצוב, בית כמושג ורעיון, עבודת יד ושימוש חוזר בחומרים שונים ואיך כל אלה ביחד משפיעים על מרחב אישי משמעותי לילדים ומבוגרים. 


בוגרת שנקר ובעלת סטודיו מקומי במושב לסדנאות, חוגים ומפגשים סביב ריטואלים של קראפט וחומר. 


כשהיא חזרה מקליפורניה למושב בארץ היה בה צורך עז לעדכן את המותג ולהפוך אותו לרלוונטי לזמן ולמקום, מדבר בעברית ובאנגלית, משחק עם מקומיות, ישראליות, מושב, טבע מעורבב עם טעמים וצבעים וביט ממקומות רחוקים.



שירה הצטרפה לקורס לבניית מותגי העתיד, שקשקנו ביחד את הערכים, המהות, שאלות המחקר, הדרכים להוציא את הקול של המותג שלה וליצור תוכן שנותן ערך, התעסקנו בשיתופי פעולה ועם מי נכון עבורה לשחק ביחד.


ומשם יצאנו לתהליך של מיתוג ואפיון שפה ויזואלית קריאייטיבית, לתהליך של ניימינג ובחירת טאג ליינס שעושים חשק ומסבירים את המהות של המותג בפשטות ובקלילות.


ואזה זה כוח הצורה של החומר באותו הרגע - מה שיצא ממני זה מה שהיה צריך לצאת, הלא מושלם הוא השלם. אנחנו עובדים ביחד, אני והחומר, הוא נותן את החלק שלו ואני את שלי, ביחד זה השלם. 



המותג הזה מאמין שעבודת קראפט בידיים עוזרת היא אחת הדרכים הכי יעילות וזמינות שיש לנו כדי למלא את הכלי שלנו, את הואזה האישית של כל אחד ואחת, במיינדסט של שמחה. 



שאלנו את עצמנו מה זה ריטואל של קראפט? איך מכניסים כאלו לחיים של המשפחה שלנו באופן קבוע ולמה זה כל כך חשוב.

איזה חלק יש לעיצוב חי ונושם, כזה שעשינו בעצמינו, לתרומה לקשר שנוצר בינך לבין עצמך, לבין מקום שאפשר לקרוא לו בית. 

איזה צבעים יש לריטואלים שכאלה?




ואזה זה מרחב מארח, שמצפה לאורחים ולאורחות שלו, לגדולות ולקטנים שמגיעים אליו, בהתרגשות, עם מלא השקעה על כל פרט, עם שפה אישית וכתב יד ייחודי.









שירה השתתפה בקורס לבניית מותגי העתיד, כל הפרטים כאן.


יצירת שפה גרפית קריאייטיבית:

חן נבו.


לאינסטגרם של ואזה.


אם מעניין אתכם לעבור איתנו תהליך בסגנון הזה, אנחנו כאן.


bottom of page